farmor, jag saknar dig verkligen.

11 april 2008 kom en ängel till himmelen.
du va den bästa farmor man kan önska sig.
jag saknar alla telefonsamtal som man fick när man va sjuk, 
du ringde verkligen 10 ggr om dagen och frågade hur jag mådde. 
och det fick mig att känna mig omtyckt, jag visste verkligen att du brydde dig om mig.
sista gången som jag fick prata med dig inne på sjukhuset, en vecka innan allt förändrades. 
du höll mig i handen, och tröstade mig när jag verkligen inte kunde hålla tårarna kvar längre.
du sa till mig att du älskade mig. och att du alltid kommer finnas kvar inom mig.
allt va så overkligt. jag fattade inte att det va just du. varför just du av alla människor?
sista gången jag träffade dig, kunde du inte prata, se eller höra. men du visste att vi va där. jag vet det.
när vi skulle åka därifrån, så la jag min hand på din kind och fick en känsla av att du tog farväl, att vi aldrig mer skulle få träffas i detta livet.

åååh, farmor. jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0