7 November - tiden går fort.

hjälp, det har snart gått en hel termin i skolan. jag har nog inte lyckats att höja mig i ett ända ämne -.-
jag har inte skrivit på ett tag heller, kanske har berott på att jag inte har haft tid till det helt enkelt.
det senaste har det väl inte hänt så jätte mke, bara väldigt mke läxor och träningar och mitt i allt en förkylning.
idag va det match iaf, det gick skit bra ända tills dom sista 5 minuterna, då domaren blåste utvisning när det inte skulle vara det. ååh, jag blir så jävla arg på domare som inte kan döma bra :( helt klart en diss på det!
matchen slutade i vilket fall med en förlust på 3-2.
jaja.
snart jul, wiiiie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0