13 november - Fredagen den 13:e

Godmorgon.
jag har varit dålig på att uppdatera dom senaste dagarna, men nu kommer en! :)
Onsdag: Kemiprov, inte kul alls. men det kändes som att det gick rättså bra. man kan ju alltid hoppas på det! :)
efter skolan gick jag och Lisa till körskolan och studade på massa moppepärmar. vi är så duktiga, eller hur?
på kvällen blev en träning för min del. sen sova, Zzzzzz.

Torsdag: Dagen börjar väldigt segt, lektion efter lektion. aja, efter skolan gick jag och jobbade på Japit, och det va förjävla jobbigt, men pengar får man (y'
kvällen spenderades självklart i ishallen, först 1 timmes fys, sen 45 min träning. Wiiiiie? -.-'

Fredag: vaknar med världens träningsverk i mage, rygg och armar. har inte kunnat gå eller skratta ordentligt idag. 
haha, men dagen gick jävligt fort. efter skolan så åkte jag hem, sov en stund och just nu sitter jag och dunkar musik och taggar tills imorn, match mot Linköping.
vi ska krossa dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0